| Selamat Tahun Baru 1435H & 2014M Semoga Hari Yang Mendatang Ini Akan Mendekatkan Kita Kepada Tuhan Sekelian Alam ..

Wednesday, May 25, 2011

Kolam Ayaq Panaih Legong

Air Panas Lengong

Tempat yang patut angpa lawati dengan keluarga dan kawan2 .. suasana kampung .. kos rendah sempena nak cuti skolah ni .. mai jangan tak mai ..

sesapa yang datang akan dapat rasa sendiri nikmat khasiat berendam di dalam ayaq panaih semulajadi sama ada nak berenang di kolam yang disediakan atau sekadar rendam kaki dengan suasana kedamaian dikelilingi bukit bukau. 



Selain dari itu pengalaman merhedah hutan dengan melalui denai-denai dan merentas kesejukan je'rham ayaq Lata Gading dan Lata Parit serta dikelilingi kehijauan alam semulajadi Hutan Simpan Ulu Muda yang pasti akan menguji kekuatan mental dan fizikal angpa.

Satu-satunya Pusat Rekreasi Ayaq Panaih yang beroperasi 24 jam di Malaysia dengan kemudahan penginapan yang terbaik dalam mempertingkatkan pertumbuhan industri pelancongan tempatan yang disokong oleh Kementerian Pelancongan Malaysia.

Dengan kemudahan penginapan yang selesa serta aktiviti "jungle tracking" bagi mereka yang menggemari aktiviti lasak, Pusat Rekreasi Ayaq Panaih Legong merupakan pilihan yang tepat sebagai destinasi percutian .

Air Panas Lengong

Air Panas Lengong

Air Panas Lengong

Air Panas Lengong

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...