| Selamat Tahun Baru 1435H & 2014M Semoga Hari Yang Mendatang Ini Akan Mendekatkan Kita Kepada Tuhan Sekelian Alam ..

Monday, August 29, 2011

Photobucket


Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fithri kepada seluruh umat Islam didunia ini yang menyambut Hari Kemenangan ini terutamanya para sahabat seperjuangan yang mengenali diri ini samaada dialam nyata ataupun alam maya ini [ bloggers , facebookers , twitteres dan macam2 lagi ]..

Tangan dihulur menyusun sepuloh jari memohon jutaan kemaafan diatas segala kesalahan , kesilapan dan kekhilafan yang terjadi selama hidup sebagai manusia yang lemah ini samaada dalam tuturkata, tingkahlaku perbuatan atau coretan maya sekiranya menyinggung / mengguris perasaan saudara-saudaraku sekalian ..

Rasulullah SAW. bersabda, " Tiada dua muslim yang saling bertemu , lalu mereka saling berjabat tangan kecuali mereka akan diampuni dosanya sebelum mereka berpisah. " [ HR Imam Abu Dawud dalam kitab Al-Adab [5211/5212] , Imam Turmudzi dalam kitab bahasan mengenai minta izin [2728] ]

Semoga bersama-samalah kita menyambut Hari Kemenangan ini  dengan sanak saudara serta mereka yang kurang bernasib baik .. Berhati-hatilah dijalan raya dan jangan biarkan keluarga anda menanti dalam tangisan ..

Selamat Hari Raya Aidil Fitri ..

4 comments:

ZORA said...

salam hari raya jugak...

mama aini said...

salam aidil fitri dr mama & family buat ringgo & family..ampun n maaf jika mama ada kelakukan kesalahan sepanjang persahatan kita dialam cyber ini..beraya dimana tahun ni?..

Unknown said...

raya lagi ka bro ?

Ringgo said...

sama2 ZORA ..

sama2 la kita Mama A .. salah dan silap terkasar bahasa sekiranya terasa hati dengan tulisan/kata2 dialam maya ni kami sekeluarga memohon ampun dan maaf .. tahun ni hingga raya ke 3 di kampung isteri di pendang selepas tu baru ke N9 .. [ maaf sekali lg sbb lambat reply .. hehehe ]

raya kan sebulan bro keonn hehehe ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...