| Selamat Tahun Baru 1435H & 2014M Semoga Hari Yang Mendatang Ini Akan Mendekatkan Kita Kepada Tuhan Sekelian Alam ..

Wednesday, June 8, 2011

Alhamdulillah .. Tok Mbut kluaq spital..

HSB Respiratori

Setelah hampir 3 minggu mak mertua aku dok dihospital dan selama tu juga aku dan aayang (yang tgh sarat) berjaga malam jaga mak , siang adik beradik laen plak aa .. mula suspek TB sebab paru² yang luka/rosak tapi lepas tu doktor tak confirm plak sebab dah ok .. Alhamdulillah semalam doktor dah bagi balik ..



Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Pak Njang Tat , Sham , Nora & Amira

tahun ni mak dah berumur 74 tahun lepas dia masa masuk wad ni tenaga dia makin kurang , nak jalan kena pegang/papah dia kalau tak takut rebah/jatuh nanti .. ingatan mak dah semakin kurang .. nampak macam nyanyuk tak ingat sikit .. aku harap anak² cucu cicit dia boleh jaga dia pulak macamana dia jaga anak² dia dulu .. InsyaAllah kami akan jaga mak sebaik mungkin ...

3 comments:

MaMa AiNi said...

syukur alhamdulillah..semuga ibu mertua ringgo akan sembuh semula..biasalah kan, bila umur bertambah ingatan semakin kurang!!..Tahniah kerana mengambil berat menjaga ibubapa ..inilah tanggung jawab seorang anak...insyaallah Allah akan berikan ganjaran buat ringgo n wife..kim salam kat wife !!!

mr.curly said...

alhamdulillah bro..moge sume nye selamat n beransur sehat sediakale..

Ringgo said...

> MaMa A & Bro Keli : TQ ALL .. InyaAllah , Harap² gitulah ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...